FUTBOLAS 0-5 KL.






CAPOEIRA 0-5 KL.
Treniruotės tinkamos pradedantiesiems ir pažengusiems, skirtos tobulinti savo futbolo įgūdžius. Treneris - Ernestas Uknevičius
Laikas: II ir IV 16.00-16.45 val.
Kaina: 40/50 eur (1/2 k. sav.)
Šokio ir kovos derinys, kuriame gausu akrobatikos elementų! Treneris: Audrius Kiuberis. Laikas: I gr. I ir III 16.00-16.45 val., II gr. II ir IV 16.50-17.45 val.
Capoeira Pro gr. I ir III 16.50-17.45
Kaina: 45/55 eur (1/2 k./sav.)
GATVĖS ŠOKIAI 0-5 KL.
SPORTAS
Gatvės šokiuose vaikai mokosi įvairių stilių: hip-hop, breakdance, popping, locking, krump, ir house. Trenerė Kamilė Uknevičė.
Laikas: II ir IV 16.00-16.45 val.
Kaina: 40/50 eur (1/2 k. sav.)
VIZUALIŲJŲ MENŲ AKADEMIJA






Šioje akademijoje daugiausia dėmesio skiriama įvairioms vizualinės raiškos formoms: piešimui, tapybai, keramikai, ir kitoms susijusioms disciplinoms, suteikiančioms erdvę meniniams tyrinėjimams. Mokiniai dalyvauja įvairiuose projektuose ir konkursuose, įdaiktina savo idėjas.
Šios akademijos pagrindinis dėmesys skiriamas muzikos ir technologijų sankirtos tyrinėjimui. Akademijoje mokomasi apie skirtingus muzikos stilius, garso dizainą, įrašymo techniką, muzikos kūrimą ir supratimą plačiąja prasme, kuriamos dainos, video klipai, tinklalaidės.
MUZIKOS TECHNOLOGIJŲ AKADEMIJA
MENAI
KERAMIKA
Kūrybiški ir terapiniai užsiėmimai, kuriuose vaikai mokosi formuoti molį rankomis, lipdyti įvairius daiktus bei dekoruoti juos savo sugalvotais raštais ar spalvomis.Dirbdami su natūralia medžiaga, vaikai lavina smulkiąją motoriką, kūrybiškumą, kantrybę ir dėmesio sutelkimą.
ROBOTIKA






IT AKADEMIJA
Programavimo pagrindai, konstravimas, inžinerijos pradmenys ir skaitmeninių technologijų valdymas - visa tai sujungiama mokantis per žaidimą, rengiant varžybas ir dirbant komandose.
Šios akademijos tikslas - mokyti vaikus robotikos, programavimo ir įvairių informacinių technologijų aspektų. Akademija siekia suteikti praktinę ir interaktyvią aplinką, kurioje vaikai galėtų tyrinėti ir tobulinti savo robotikos ir IT įgūdžius.
STEAM
IT, ROBOTIKA IR STEAM
Tai moksliniai ekperimentai, tyrinėjimai ir atradimai, kurių metu plečiamos inžinerijos, gamtos mokslų, meno suvokimo, technologijų žinios, lavinama smulkioji motorika, ugdomas loginis mąstymas, kūrybiškumas ir vaizduotė.


ŠACHMATAI
lavinamoji veikla, kurioje vaikai mokosi strateginio mąstymo, logikos ir kantrybės per šachmatų žaidimą.
Užsiėmimų metu vaikai susipažįsta su šachmatų figūromis, jų ėjimais, žaidimo taisyklėmis bei pagrindinėmis strategijomis.
Būreliai
Būreliuose lavinami vaikų gebėjimai ir kompetencijos, didinamas pasitikėjimas savimi, gerinami socialiniai įgūdžiai.
Būreliai organizuojami pagal iš anksto pateiktą tvarkaraštį. Kiekvienam būreliui reikalinga atskira registracija.
Pasirinkus būrelį ar akademiją užsiėmimo dieną galima rinktis Herojaus+ veiklas iki 18.00 val.
2024/2025 m. tvarkaraščiai

